مراکز ارتوپدی فنی زاهدان | مرکز ساخت و فروش پروتز

لیستی از مراکز ارتوپدی فنی زاهدان را مشاهده می کنید. اگر بدنبال مراکز ساخت و فروش پروتز پا، دست و اعضای مصنوعی و… هستید می توانید به مراکز معرفی شده در زیر مراجعه کنید.

مرکز ساخت پروتز زاهدان

لیست مراکز ارتوپدی فنی زاهدان:

profile-pic
زاهدان  /  خیابان خیام،تقاطع بهشتی،ساختمان پزشکان مهر،طبقه ی ۲ کلینیک تکنوپدی  /  09034821027-05433440980
مرکز تخصصی ساخت ارتوز و پروتز
profile-pic
زاهدان  /  زاهدان خیابان مدرس، ساختمان پزشکان مدرس طبقه سوم واحد هفتم ارتوپدی فنی ندای توانبخشی  /  09134563173  /  09134563173
ارتوپدی فنی ندای توانبخشی ساخت انواع کمربند های طبی ساخت انواع کفش و کفی طبی از جمله کفش و بریس ک...
profile-pic
زاهدان  /  زاهدان_خ خیام_روبروی بانک صادرات_ساختمان پزشکان مرکزی_طبقه زیرزمین_ارتوپدی فنی آشیل  /  09191695449  /  09191695449
?عضو انجمن ارتوز و پروتز ایران ?عضو انجمن بین المللی ارتوز و پروتز ?کارشناس ارشد ارتوپدی فنی دانشگ...

مرکز ارتوپدی فنی آشیل

آدرس:
خیابان خیام، روبروی مرکز جراحی شفا، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه زیرزمین
تلفن پذیرش:
۰۹۱۹۱۶۹۵۴۴۹

مرکز ارتوپدی فنی آرمین ناروئی

آدرس:
زاهدان، خیابان مدرس، ساختمان پزشکان مدرس، طبقه سوم، واحد7
تلفن پذیرش:
۰۹۱۳۴۵۶۳۱۷۳

توجه : اگر صاحب کلینیک ارتز و پروتز در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان هستید و اسم خود را در لیست بالا مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از اعتبارسنجی اطلاعات شما در این لیست قرار می گیرد.

مراکز ارتوپدی فنی زاهدان تصویر

 بهترین کلینیک ارتوپد فنی در زاهدان چه مرکزی است؟

از نظر مجله توانبخشی سلام درمانگر بهترین مرکز ارتوپد فنی و یا ارتز و پروتز در زاهدان کلینیکی است که توسط متخصص ارتز و پروتز مدیریت می شود و دارای تجهیزات به روز و تجربیات بالا باشد. مهندس ارتوپد فنی در زاهدان می بایست دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی کشور باشد. پس از آن می تواند اقدام به تاسیس مرکز ارتوپد فنی و ساخت پروتز پا و دست و کفش طبی نماید.

در صورت نیاز به مراکز فیزیوتراپی در زاهدان روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

کلینیک ارتز و پروتز در زاهدان چه خدماتی ارائه می دهند؟

اُرتِز وسیله ای است که به عملکرد اندام یا عضو کمک می‌ کند. در برخی موارد استفاده از ارتز سبب بهبود عملکرد یا کاهش درد شده و از پیشرفت بدشکلی در اندام جلوگیری می‌ کند. پروتز ( prosthetic ) در واقع همان «اندام مصنوعی» است. یعنی فردی که با یک نقص مادرزادی متولد می شود و یا بر اثر بیماری و یا سانحه اندامی را از دست می دهد، برای جایگزین کردن این اندام از دست رفته از پروتز استفاده می کنند.

متخصص ارتزیست و پروتزیست یا متخصص ارتوپد فنی در زاهدان هر مراجعه کننده ای را بررسی و ارزیابی می کند. براساس مشکل او ارتز با پروتز مناسب را برای او می سازد. همچنین آموزش های مربوط به نحوه پوشیدن، کار کردن با ارتز، مدت زمان پوشیدن و … به بیمار داده می شود.

در این برگه لیست مراکز ارتوپدی فنی زاهدان را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز ساخت ارتز و پروتز در شهرهای دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
مراکز ارتوپدی فنی سراسر کشور | به تفکیک شهر

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی
زاهدان