مراکز فیزیوتراپی در منزل تهران | توسط خانم و آقا متخصص

فیزیوتراپی در منزل تهران باید توسط متخصص فیزیوتراپی انجام شود. برخی از مراجعان که نیازمند فیزیوتراپی هستند به دلایلی نمی توانند برای دریافت خدمات خود، دایما به کلینیک رفت و آمد داشته باشند. برای این افراد حضور متخصص فیزیوتراپیست در منزل توصیه می شود. لیستی از افراد که فارغ التحصیل این رشته هستند و در شهر تهران اقدام به حضور در خانه می نمایند را در پایین برای شما آورده ایم:

مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل توانا
آیا از رفت و آمد به کلینیک خسته شدید؟
آیا دنبال مرکز معتبر با فیزیوتراپیست های با تجربه هستید؟
با ما تماس بگیرید
تلفن پذیرش:
۰۹۹۲۷۳۳۹۵۵۰

لیست متخصصین فیزیوتراپی در منزل تهران:

---
فیزیوتراپ منزل در شرق ، غرب ، شمال تهران توسط خانم و آقا

توجه : اگر متخصص فیزیوتراپیست هستید و اقدام به فیزیوتراپی در منزل می نمایید. می توانید بصورت رایگان در این لیست ثبت نام کنید پس از ثبت نام شما و بررسی اطلاعات در صورت صحت اطلاعات نام شما در لیست فوق نمایش داده می شود. برای اینکار بر روی لینک ثبت اطلاعات کلیک کنید.

نقش فیزیوتراپی در منزل در درمان بیماریها چیست؟

اگر شما یا یکی از اعضای خانوادتان به واسطه بیماری مشکلاتی در حرکت اندامهای بدن یا احساس درد در بدن خود داشته باشید. احتمالا استفاده از خدمات فیزیوتراپی منزل تهران برای شما مفید خواهد بود. فیزیوتراپیست در این زمان بر روی برگشت حرکات اندامهای بدن و یا کاهش درد شما تمرکز می کند.

برخی از بیماران بیرون رفتن از خانه برایشان سخت است و نمی توانند به کلینیک رفت و آمد کنند. این افراد همچنین می توانند از طریق فیزیوتراپی در منزل تهران از این خدمات بهره ببرند.

فیزیوتراپیست به خانه این بیماران می آید و همان خدماتی که نیاز دارند را به او در منزل ارائه می دهد و به فرد کمک می کند تا به حالت طبیعی برگردد. از جمله فواید فیزیوتراپی در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیزیوتراپیست به صورت اختصاصی با فرد کار می کند و از او مراقبت می کند.
  • نیاز به رفت و امد به کلینیک نیست و در هزینه صرفه جویی می شود.
  • فرد به راحتی بعد از انجام جلسه فیزیوتراپی استراحت می کند.
  • روند بهبودی سریع تر پیش می رود.
  • آشنایی بهتر فرد با تمریناتی که در منزل باید به تنهایی انجام دهد.
  • راهی ایمن و آسان برای افرادی که عدم توانایی حرکتی دارند.

چه کسانی به فیزیوتراپی در خانه در تهران نیاز دارند ؟

دلایل زیادی وجود دارد که فردی نیاز به ارجاع یا ارسال فیزیوتراپ در خانه تهران داشته باشد. اما سه دسته از افراد زیر بیشترین نیاز را به این خدمت مهم دارند :

1-افرادی که به دلیل بیماری یا ضربه و آسیب توانایی حرکتشان مختل شده است. مثل بیماران سکته مغزی که معمولا مشکلات حرکتی نیز پیدا می کنند. شایع ترین این بیماریها عبارتند از : سکته مغزی ، آسیب نخاعی ، شکستگی استخوان ، پارکینسون ، ms ..

2- ورزشکارانی که می خواهند توانایی حرکتی شان را بهتر کنند. مثل فوتبالیستی که به دلیل پارگی رباط و عمل به دلیل سرعت و عملکرد بهتر پاهای خود است.

3-افرادی که دنبال کاهش درد و کیفیت بهتر زندگی هستند. مثل کسانیکه گردن درد دارند.

یکی از شایع ترین جلسات ویزیت در منزل، فیزیوتراپی در منزل سکته مغزی است. در این زمان برخی نیاز به فیزیوتراپیست خانم و یا فیزیوتراپیست آقا دارند.

تعرفه و قیمت فیزیوتراپی در منزل تهران

قیمت جلسات فیزیوتراپی در خانه بر اساس شدت مشکل، نوع مشکل، اندامهای درگیر و آدرس منزل بیمار تعیین می شود.

[ نوشته پیشنهادی : فیزیوتراپی در منزل چگونه است ؟ ]

متاسفانه مشاهده شده که کسانی که هیچ گونه تحصیلات فیزیوتراپی ندارند در اینترنت تعرفه پایینی را اعلام می کنند و به انجام این کار می پردازند. از آن جایی که فیزیوتراپی یک رشته بسیار حساس و تخصصی است، این افراد علاوه بر اینکه به درمان بیمار کمکی نمی کنند حتی ممکن است صدمات شدید و جبران ناپذیری به بیمار وارد کنند. بنابراین همانطور که ذکر شده فیزیوتراپی باید توسط فیزیوتراپیست عضو سازمان نظام پزشکی انجام شود.


در انتخاب فیزیوتراپی در منزل تهران چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

فیزیوتراپی در منزل تهران توسط خانم و آقا

برای انتخاب یک فیزیوتراپیست منزل تهران باید چند نکته را رعایت کنید.

1- اطمینان از تخصص فرد مربوطه برای کار در منزل

اول اینکه می بایست فردی که بعنوان فیزیوتراپیست به شما معرفی می شود حتما فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی باشد. متاسفانه مشاهده شده که برخی از افراد غیر متخصص خود را بعنوان فیزیوتراپیست در منزل تهران معرفی می کنند. برای صحت این موضوع در همان ابتدا از او بخواهید که کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی را به شما نشان دهد. متاسفانه مشاهده شده که در برخی از مراکز به جای فیزیوتراپیست، تکنسین یا پرستار را معرفی می کنند که این کار تخلف است.

2- اطمینان از تجربه و تخصص

فیزیوتراپی در خانه در حیطه شهر تهران می بایست توسط فیزیوتراپیست با تجربه و با علم بروز انجام شود. از طریق لیست فوق می توانید فیزیوتراپیست خانم در منزل تهران ، یا آقا را انتخاب کنید. همچنین می تونید رزومه او را مشاهده کنید.

ما سعی کردیم در نوشته فوق یک مرکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران را برای شما معرفی کنیم شما می توانید براحتی با تماس با این مرکز و توضیح درباره اختلال خود متناسب با مشکل از این خدمات استفاده نمایید.

فیزیوتراپی در منزل شمال، شرق و غرب تهران

در این برگه لیستی از متخصصان فیزیوتراپی در منزل شمال تهران، شرق تهران، غرب و دیگر نواحی تهران را ذکر کرده ایم. شما می توانید براساس منطقه خود با این متخصص ها تماس بگیرید. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر به متخصصان نواحی متخلف براساس منطقه یا محله تهران دسترسی پیدا کنید.

فیزیوتراپی در منزل شهرک غرب

فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

فیزیوتراپی در منزل تهرانسر

پاسخ به سوالات رایج شما

فیزیوتراپی در منزل چیست ؟

فیزیوتراپی در منزل زمانی اتفاق می افتد که فیزیوتراپیست به منزل فرد برود و خدمات فیزیوتراپی را در خانه فرد انجام دهد.

فیزیوتراپی در منزل بهتر است یا فیزیوتراپی در کلینیک؟

در بسیاری از موارد خدماتی که شما در کلینیک دریافت می کنید را نیز می توانید با همان کیفیت در خانه دریافت کنید. هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل بیشتر است. بنابراین اگر شما در رفت آمد به کلینیک محدودیت یا مشکلی ندارید می توانید این خدمات را در کلینیک دریافت کنید.

هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل تهران چقدر است ؟

فیزیوتراپی در منزل توسط چه کسی باید انجام شود؟

به جز فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی که به آنها فیزیوتراپیست می گویند، فیزیوتراپی در خانه تهران را کسی نمی تواند انجام بدهد. فیزیوتراپی رشته بسیار حساس و تخصصی است. برای اطمینان از تخصص، از او بخواهید که کارت نظام پزشکی خود را به شما نشان بدهد.

فیزیوتراپیست خانم یا فیزیوتراپیست آقا ؟

معمولا تفاوتی ندارد. مگر برخی از بیماران ( اغب بیماران خانم ) که ممکن است با فیزیوتراپیست آقا راحت نباشند و نیاز به فیزیوتراپیست خانم داشته باشند.

بهترین فیزیوتراپی در منزل تهران کیست ؟

مرکز توانا طرف قرارداد فیزیوتراپیست های زیادی است که همگی دارای تجربه بالا و عضو سازمان نظام پزشکی هستند. ارسال فیزیوتراپیست به منزل براساس تخصص فیزیوتراپیست و هزینه بیمار می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برخی از منابع :
verywellhealth

مراکز فیزیوتراپی در منزل کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *