مراکز ارتوپدی فنی بوشهر | ارتز و پروتز بوشهر

لیستی از کلینیک ها و مراکز ارتوپدی فنی بوشهر را برای شما مخاطب عزیز سلام درمانگر آورده ایم. اگر بدنبال مراکز ساخت و فروش پروتز دست ، پا ، زانو و.. هستید می توانید از این مراکز ارتز و پروتز استفاده کنید.

ساخت و فروش پروتز در بوشهر

مراکز ارتوپدی فنی بوشهر :

profile-pic
بوشهر  /  بوشهر-خیابان باغ زهرا-روبروی مبل امیر  /  09176208109
طرای و ساخت انواع اندام های مصنوعی

مرکز ارتوپدی فنی پویا

آدرس:
خیابان باغ زهرا- سه راه بازرگانی- ساختمان مسیله
تلفن پذیرش:
07733544057

کلینیک ارتوپدی فنی راستا

آدرس:
بوشهر- خیابان امام- کوچه استانداری
تلفن پذیرش:
07733542138

مرکز ارتوپدی فنی سلامت

آدرس:
بوشهر- خیابان باغ زهرا- سه راه بازرگانی- ساختمان مسیله
تلفن پذیرش:
07733544082

توجه : اگر دارای کلینیک ارتز و پروتز در بوشهر هستید و نام خود را در لیست بالا نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات کلینیک پروتز می توانید مشخصات خود را در سامانه ثبت کنید.

مراکز ارتوپد فنی (ارتز و پروتز) بوشهر

 بهترین مرکز ارتوپد فنی در بوشهر چه مرکزی است؟

از نظر مجله سلام درمانگر بهترین مرکز ارتز و پروتز در بوشهر کلینیکی است که توسط متخصص ارتز و پروتز مدیریت می شود و دارای تجهیزات به روز و تجربیات بالا باشد. مهندس ارتوپد فنی در بوشهر باید عضو سازمان نظام پزشکی باشد و دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد. پس از آن می تواند اقدام به تاسیس مرکز ارتوپد فنی در بوشهر و ساخت پروتز پا و.. نماید. لیست مراکز ارتوپد فنی معرفی شده در بالا همگی دارای پروانه معتبر هستند.

در صورت نیاز به کلینیک های فیزیوتراپی در بوشهر یا مراکز کاردرمانی در بوشهر روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

کلینیک های ارتز و پروتز در بوشهر چه خدماتی را ارائه می دهند؟

اُرتِز به وسیله‌ای گفته می‌شود که به عملکرد اندام یا عضو کمک می‌کند. در برخی موارد استفاده از ارتز سبب بهبود عملکرد یا کاهش درد شده از پیشرفت بدشکلی در اندام جلوگیری می‌کند. پروتز ( prosthetic ) در واقع همان «اندام مصنوعی» است. یعنی فردی که با یک نقص مادرزادی متولد می شود و یا بر اثر بیماری و یا سانحه اندامی را از دست می دهد، برای جایگزین کردن این اندام از دست رفته از پروتز استفاده می کند.

متخصص ارتزیست و پروتزیست یا متخصص ارتوپد فنی، وضعیت هر مراجعه کننده ای را بررسی و ارزیابی می کند. براساس مشکل او ارتز با پروتز مناسب را برای او می سازد. همچنین آموزش های مربوط به نحوه پوشیدن، کار کردن با ارتز، مدت زمان پوشیدن و … به بیمار داده می شود.

به متخصص ارتز و پروتز، متخصص اعضای مصنوعی نیز می گویند.

در این برگه لیست مراکز ارتوپدی فنی بوشهر را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آوردیم. در صورت نیاز به مراکز ارتز و پروتز در شهرهای دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
مراکز ارتوپدی فنی کشور

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی
بوشهر