مراکز بینایی سنجی اردبیل | مرکز تعیین نمره چشم

لیست معتبر  مراکز بینایی سنجی اردبیل را به همراه آدرس و شماره تماس مشاهده می کنید. مراکز زیر در زمینه های معاینه چشم، تعیین نمره چشم ، سنجش بینایی کودکان تا بزرگسالان فعالیت دارند.

مرکز تعیین نمره چشم در اردبیل

مراکز بینایی سنجی اردبیل:

profile-pic
اردبیل  /  سرچشمه کوی شمس  /  09149679642
کلینیک اپتومتری

مرکز بینایی سنجی بهاره فراستی

آدرس:
اردبیل، میدان سرچشمه، کوچه شمس، ساختمان پزشکان فارابی، مرکز بینایی سنجی پرنس
تلفن پذیرش
04533248950

مرکز بینایی سنجی ( اپتومتری) پرویز سلامی

آدرس:
میدان سرچشمه، بن بست وکیل، ساختمان پزشکان دی، مرکز بینایی سنجی نگاه
تلفن پذیرش:
04533250888

مرکز بینایی سنجی سیده طوبی موسوی

آدرس:
اردبیل، میدان سرچشمه، کوچه معصومین، ساختمان پزشکان سرچشمه، طبقه زیرین
تلفن پذیرش:
04533255607

اگر شما صاحب مرکز معاینه و تعیین نمره چشم در اردبیل هستید و نام مرکز خود را در لیست بالا مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از اعتبار سنجی اطلاعات مرکز شما در لیست مراکز بینایی سنجی اردبیل قرار می گیرد.

مراکز بینایی سنجی اردبیل

در صورت نیاز به مراکز کلینیک فیزیوتراپی در اردبیل ، متخصص گفتار درمانی در اردبیل ، متخصص کاردرمانی اردبیل و مراکز ارتوپدفنی اردبیل در شهر اردبیل روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

بهترین مرکز تعیین نمره چشم در اردبیل چه ویژگی هایی دارد؟

از نظر ما بهترین مرکز تعیین نمره چشم در اردبیل، مرکزی است که توسط اپتومتریست با تجربه و دانش کافی اداره شود، مجهز به تجهیزات پیشرفته باشد و دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد.

این شما هستید که بهترین را انتخاب می کنید. براساس نیاز خود و فاصله مکانی که از منزل دارید اقدام به انتخاب بهترین کنید. اگر شما دنبال معاینه چشم کودک خود هستید دنبال مرکز تخصصی در این زمینه باشید ( مرکز سنجش بینایی کودکان در اردبیل)

در این برگه لیست مراکز بینایی سنجی اردبیل را برای شما آوردیم. در صورت تمایل به مشاهده متخصصین بینایی سنجی و اپتومتری در شهر های دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
مراکز بینایی سنجی و معاینه چشم کشور

منابع :

سازمان نظام پزشکی
اردبیل