مراکز مشاوره ساری | روانشناس خانواده ، ازدواج و..

لیستی از بهترین مراکز مشاوره ساری را ادامه مشاهده می کنید. نام روانشناس و حیطه تخصصی هر کدام ( مشاوره خانواده ، ازدواج و..) در اطلاعات کلینیک آنها ذکر شده است.

مرکز مشاوره خانواده ساری

مراکز مشاوره در ساری :

---

اگر بعنوان مشاور خانواده در ساری فعالیت می کنید و نام خود را در لیست بالا نمی بینید، از طریق لینک ثبت اطلاعات کلینیک مشاوره ، مشخصات خود را وارد کنید. پس از اعتبارسنجی اطلاعات شما در لیست مراکز مشاوره ساری نمایش داده می شود.

مرکز مشاوره و روانشناسی ساری

بهترین مرکز مشاوره ساری چه مرکزی است؟

وب سایت سلام درمانگر هیچگاه نمی تواند ادعا کند که کدام یک از مراکز مشاوره ساری بهترین است. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره ساری  مرکز و یا شخصی است که به صورت تخصصی فعالیت کند،

توسط روانشناس با تجربه و با سطح علمی بالا مدیریت شود، در زمینه های مختلف مشاوره و روانشناسی فعالیت کند و مراجعان از آن رضایت بالایی داشته باشند.

در واقع این شما هستید که با توجه به نیاز خود می بایست بهترین را انتخاب کنید. برای نمونه اگر نیاز به مشاوره خانواده در ساری دارید بهترین برای شما مرکزی که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت کند.

[ نوشته پیشنهادی: ۱۲ علت بروز استرس در کودکان ]

مشاور و روانشناس چه تفاوتی با هم دارند؟

  • مراجعه به مشاور معمولا برای حل یک مساله ساده و گرفتن راهنمایی است.
  • مشاور کمتر به گذشته و ریشه یابی مساله می پردازد.
  • اگر مراجع در گذشته انتخاب های اشتباه متعددی داشته است نیازمند تحلیل دقیق و ریشه یابی مساله توسط روانشناس است.
  • مشاور نمی تواند اختلالات روانشناختی مراجع را درمان کند و این کار بیشتر در حیطه شغلی روانشناس و روانپزشک است.

به طور خلاصه اگر درمورد یک موضوع مشخص (بدون وجود مشکلات جدی در حال حاضر و گذشته خود) به راهنمایی نیاز دارید، می توانید از یک مشاور کمک بگیرید.

ولی اگر با مشکل جدی در زندگی روبه رو شده اید که در گذشته هم کم و بیش وجود داشته و یا چندین مشکل مختلف دارید، بهتر است به روانشناس مراجعه کنید تا با تحلیل دقیق و ریشه یابی مسائل بتواند به شما کمک کند.

در این برگه لیست مراکز مشاوره ساری را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز مشاوره در سراسر کشور روی لینک مربوطه کلیک کنید.

برخی از منابع:

سازمان نظام روانشناسی 
ساری