مراکز و کلینیک های کاردرمانی زاهدان

در این برگه لیست مراکز کاردرمانی زاهدان را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها مشاهده می کنید. متخصص های کاردرمانی که در پایین معرفی شده اند همگی عضو سازمان نظام پزشکی کشور هستند.

کلینیک تخصصی کاردرمانی در زاهدان

مراکز کاردرمانی زاهدان :

profile-pic
زاهدان  /  زاهدان،میدان دکتر حسابی،دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،پارک علم و فناوری سلامت،کلینیک آوای مهر  /  09105040053
سرگروه کاردرمانی تیم تخصصی توانبخشی آوای مهر که فعالیت خود را در زمینه ی تشخیص،درمان و پیشگیری از مش...
profile-pic
زاهدان  /  زاهدان، بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)  /  09335279851
درمان هم به صورت ویزیت در منزل بنا بر خواست خانواده هم با تعرفه دولتی در بیمارستان علی بن ابیطالب زا...
profile-pic
زاهدان  /  زاهدان، خیابان خرمشهر، خرمشهر ۵، پلاک ۱۷.۲،مرکز توانبخشی امیدنو  /  989338810170
خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی در شیفت عصر ساعت ۴ تا ۸

کاردرمانی یکتا

آدرس :
خیابان خیام، ساختمان پزشکی تهران، طبقه 2
تلفن پذیرش :
05412416072

 علی اکبر دهقان پورا

آدرس :
خیابان مصطفی خمینی، حد فاصل امیر المومنین و شریعتی
تلفن پذیرش :
05432235710

توجه : اگر شما کاردرمانگر شاغل در زاهدان و یا استان سیستان و بلوچستان هستید و نام خود را در لیست فوق مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید. پس از اعتبار سنجی اطلاعات شما در لیست مراکز کاردرمانی زاهدان نمایش داده می شود.

مراکز کاردرمانی زاهدان

بهترین مرکز کاردرمانی در زاهدان کدام است ؟

وب سایت سلام درمانگر هیچگاه نمی تواند ادعا کند که کدامیک از این مراکز بهترین است. از نظر ما بهترین مرکز کاردرمانی در زاهدان مرکزی است که توسط کاردرمانگر عضو سازمان نظام پزشکی مدیریت شود، مجهز به تجهیزات روز باشد، دارای تجربه کافی باشد، با شرکت در همایش های علمی دانش خود را به روز نگه دارد، مراجعان از خدمات ارائه شده رضایت بالایی داشته باشند، صبورانه به سوالات مراجعان پاسخ دهند و برای تسریع در روند بهبودی، بیمار و همراهان او را از روند درمان مطلع سازند.

لیست کلینیک ها و مراکز مرتبط این شهر :
مراکز گفتار درمانی زاهدان
کلینیک های فیزیوتراپی زاهدان
مراکز ارتوپد فنی زاهدان
مراکز مشاوره زاهدان

کاردرمانی چیست ؟

کاردرمانی ( به انگلیسی  occupational therapist) با  استفاده درمانی از کارها و فعالیت‌های روزمره زندگی به مراجعان خود کمک می کند تا حداکثر استقلال لازم را از نظر جسمی، ذهنی و روانی بدست بیاورند. کاردرمانی یکی از علوم نوین پزشکی است که به جهت اثربخشی بالای آن در کشور های توسعه یافته یکی از تخصص های ضروری برای درمان و توانبخشی اختلالات جسمی و ذهنی در نوزادان، کودکان و بزرگسالان است.

چه افرادی به کاردرمانی نیاز دارند ؟

مراکز کاردرمانی زاهدان در درمان بیماریها و اختلالات زیر می توانند کمک کننده باشند.
فلج مغزي، تاًخیر حرکتی، دیر گردن  گرفتن، دیر راه رفتن و..  ، اختلال هماهنگی رشد، اختلالات و بیماريهاي عصبی- عضلانی مانند دیستروفی عضلانی، نوروپاتی، میوپاتی)،دررفتگی مادرزادی لگن(CDH)، تورتیکولی، آسیب اعصاب محیطی مانند فلج ارب، نقایص لوله عصبی مانند اسپاینابیفیدا، عوارض حرکتی، بیماریهاي متابولیک ، کودکان با مشکلات تعادلی وتاخیري، مشکلات قدرت و تحمل عضلانی، کودکانی که به دلیل پوسچر نامناسب یا ضعف عضلانی دچار کوتاهی شده اند، بیش فعالی، ضایعه نخاعی، آسیب های مفصلی، آلزایمر، پارکینسون، آسیب رباط ها و تاندون ها، ضربه مغزی، ام اس، سکته مغزی، فوبیا، عوارض حرکتی و …

در این برگه لیست مراکز کاردرمانی زاهدان و استان سیستان و بلوچستان را برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز کاردرمانی در سراسر کشور بر روی لینک کلیک کنید.

برخی از منابع :

سازمان نظام پزشکی کشور
زاهدان