معرفی سایت مدآوا در حوزه پزشکی و دندانپزشکی

سایت پزشکی مدآوا

در این نوشته قصد داریم یک وب سایت معتبر در زمینه پزشکی ( اطفال ، پوست ، مو ، زیبایی ، زنان و …) دندانپزشکی برای شما مخاطب عزیز هوش کالا معرفی کنیم. شعار این وب سایت این است که “قدم هایتان را محکم بردارید ،ما هوای سلامتی تان را داریم! ”

تمرکز بر حوزه دندانپزشکی و سلامت دهان

مجله سلامت مدآوا تمرکز خود را در ابتدا بر روی حوزه سلامت دهان و دندان قرار داده است. مخاطب مقالات و نوشته های این وب سایت عموم مردم است بنابراین در این نوشته ها خبری از اصطلاحات تخصصی و پیچیده نیست. غالب این مقالات از سایت های معتبر انگلیسی زبان ترجمه و گردآوری شده است.

در کنار مقالات و نوشته های دندانپزشکی ، لیستی از کلینیک های دندانپزشکی کشور به تفکیک شهر و استان نیز در این وب سایت معرفی شده است. کلینیک ها ف مطب ها و درمانگاههای معرفی شده همگی دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی می باشند.

حوزه اطفال وب سایت مدآوا

وب سایت مدآوا ( medava.org ) بخشی دیگر به نام بخش اطفال یا پزشکی کودکان دارد که به مرور نوشته هایی در موضوعات :

را برای مخاطبان خود انتشار می دهد. همانطور که قبلا گفته شد مخاطب این نوشته ها عموم مردم هستند. در کنار این این بخش سامانه جستجوی مطب متخصصین و فوق تخصصین اطفال به تفکیک استان و شهر نیز وجود دارد. که مخاطبین به راحتی می توانند شماره تلفن و آدرس مطب مورد نظر خود را بدست بیاورند.

دیگر حوزه ها پزشکی و سلامت

وب سایت مداوا یک وب سایت پزشکی است که هدف از آن ارتقا سلامت ایرانیان از طریق انتشار محتوای معتبر و به روز در زمینه پزشکی ، دندانپزشکی است. تمرکز اولیه این وب سایت بر روی حوزه دندانپزشکی و پزشکی اطفال است. به مرور نیز مقالات در حوزه پوست ، مو و زیبایی نیز در این وب سایت منتشر می شود. نویسندگان این وب سایت گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی هستند.

در این وب سایت همچنین بخش پرسش به پاسخ رایج شما وجود دارد که در آن می توانید سوالات خود را از متخصصین مربوطه بپرسید و به رایگان پاسخ سوالات خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

منابع مقالات

یکی از دلایل بوجود آمدن وب سایت مدآوا نبود یک سایت معتبر در زمینه حوزه سلامت و پزشکی بوده است. متاسفانه در برخی از وب سایت ها مقالاتی منتشر شده است که جنبه علمی ندارند. این در حالی است که در غالب کشورهای دیگر جنین سایت ها برای عموم مردم بوجود امده است.

نویسندگان مقالات این وب سایت جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی هستند که تصمیم گرفتند جهت ارتقا سلامت مردم عزیز ایران، چنین سایتی را طراحی کنند. تمرکز این وب سایت انتشار مفالات براساس منابع معتبر و به زبان ساده است. برخی از منابع این وب سایت ، سایتهای زیر هستند:

webmd

pubmed

mayoclinic

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *