مراکز فیزیوتراپی در منزل اهواز | فیزیوتراپیست خانم و آقا به همراه شماره تماس

برخی از مراجعان قادر به حضور در کلینیک های فیزیوتراپی اهواز نیستند، بنابراین می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل اهواز استفاده کنند. اگر به دنبال فیزیوتراپیست در خانه اهواز ( توسط خانم یا آقا ) هستید، می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل
تمامی فیزیوتراپیست ها عضو سازمان نظام پزشکی و دارای تجربه بالا
فیزیوتراپیست خانم و آقا
خدمات :
فیزیوتراپی در سکته مغزی، MS، پارکینسون، بیماران ارتوپدی، نورولوژی، شکستگی، تعویض مفصل، سکته مغزی، بی حرکتی راه رفتن، دیسک کمر، دیسک گردن، آرتروز زانو، التهاب تاندونی، محدودیت حرکتی، تنگی کانال نخاعی، اسپاسم عضلانی، شانه یخ زده
براساس تعرفه درخواستی
دارای تجهیزات الکتروتراپی و مکانوتراپی و لیزردرمانی
تلفن پذیرش :
09960817003

سایر مراکز فیزیوتراپی در منزل اهواز :

profile-pic
اهواز  /  اهواز و روستا های اطراف
فیزیوتراپی در منزل شامل الکتروتراپی تمرین درمانی لیزردرمانی(لیزر پرتوان) منوال تراپی، طب سوزنی ب...
profile-pic
اهواز  /  دانشگاه علوم پزشکی اهواز
فیزیوتراپیست

توجه : اگر خدمات فیزیوتراپی در منزل در شهر اهواز ارائه می دهید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید با کلیک بر لینک ثبت مشخصات مطب یا خدمت اطلاعات خود را وارد کنید.

 فیزیوتراپی در منزل اهواز

فیزیوتراپی در منزل اهواز چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

برای انتخاب یک فیزیوتراپیست منزل اهواز توسط خانم یا آقا به نکات زیر توجه کنید:

اول اینکه می بایست فردی که بعنوان فیزیوتراپیست به شما معرفی می شود حتما فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی باشد. برای اطمینان از این موضوع در همان ابتدا از او بخواهید که کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی را به شما نشان دهد. متاسفانه مشاهده شده که در برخی از مراکز به جای فیزیوتراپیست، تکنسین یا پرستار را معرفی می کنند که این کار تخلف است.

دوم این که فیزیوتراپی در خانه در حیطه شهر اهواز باید توسط فیزیوتراپیست با تجربه و با علم بروز انجام شود. از طریق لیست فوق می توانید فیزیوتراپیست خانم در منزل اهواز، یا آقا را انتخاب کنید. همچنین می تونید رزومه او را مشاهده کنید.

در صورتی که کارآموز یا تکنسین برای شما فیزیوتراپی در منزل انجام دهند، علاوه بر این که به درمان بیمار کمکی نمی کنند، حتی ممکن است به دلیل آشنا نبودن با آناتومی بدن بیمار آسیب های شدید و جبران ناپذیری به فرد وارد کنند.

فیزیوتراپی برای چه اختلالاتی مفید است ؟

تمامی خدماتی که شما در کلینیک فیزیوتراپی نیاز دارید می توانید از طریق فیزیوتراپی ( هوم ویزیت اهواز) آن ها را دریافت نمایید. این خدمات عبارتند از :

  • فیزیوتراپی گردن، زانو، شانه، کمر، ساق پا، دررفتگی شانه، پیچ خوردگی مچ پا
  • آرتروز مفاصل، تاندونیت، بورسیت، نقاط ماشه ای یا تریگر پوینت، محدودیت های حرکتی، فیزیوتراپی دیسک کمر
  • سکته های مغزی، پارکینسون، ضایعات نخاعی، ام اس، ALS
  • سندروم تونل کارپال، سندروم تونل گایان، مشکلات دیسکهای بین مهره ای، تنگی کانال، لیز خوردگی مهره
  • سیاتیک
  • روماتیسم زانو و روماتیسم ستون فقرات
  • و ….

قیمت هر جلسه فیزیوتراپی در منزل اهواز چقدر است؟

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در منزل با توجه به شدت مشکل، نوع مشکل، اندام های درگیر، آدرس منزل و … متغیر خواهد بود و توسط فیزیوتراپیست در جلسه اول مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه جلسات با دفتر پذیرش مراکز تماس بگیرید.

در این برگه لیست مراکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی ( فیزیوتراپیست خانم در اهواز یا فیزیوتراپیست آقا در اهواز ) را برای شما معرفی کردیم. شما می توانید براحتی با تماس با مرکز معتبر توانا و توضیح درباره اختلال خود متناسب با مشکلتان از این خدمات استفاده نمایید.

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی کشور
اهواز