فیزیوتراپی در منزل قم | لیست فیزیوتراپیست ها

برای برخی از مراجعان فیزیوتراپی رفت و آمد به کلینیک مشکل است. در حالت بیمار باید از خدمات فیزیوتراپی در منزل یا خانه استفاده کند. لیستی از متخصص های فیزیوتراپیست که خدمت فیزیوتراپی در منزل قم را انجام می دهند در پایین آورده ایم.

متخصصان فیزیوتراپی در منزل قم :

profile-pic
قم  /  قم میدان توحید نبش کوی 9 طبقه چهارم درمانگاه دندانپزشکی لبخند مجتمع سبحان
فیزیوتراپی سبحان میدان توحید نبش کوی9 طبقه چهارم دندانپزشکی لبخند تماس:09191961349 قرارداد با:بی...
profile-pic
قم  /  قم - بلوار دل آذر - روبروی زایشگاه ایزدی - جنب موسسه اعتباری کوثر - فیزیوتراپی لقمان  /  09352450630
تنها دارنده دکترای تخصصی فیزیوتراپی در استان قم مجهز به دستگاه های الکتروتراپی، لیزر پر توان ، مگن...
فیزیوتراپی در منزل قم

چه کسانی به فیزیوتراپی در خانه در قم نیاز دارند ؟

ممکن است دلایل زیادی باعث ارجاع یا ارسال فیزیوتراپ به خانه فرد شود. از جمله می توان به علل زیر اشاره کرد :

  • سخت بودن شرایط فرد و ناتوانی در بیرون رفتن از خانه
  • محدودیت های حرکتی بیمار
  • محدودیت های حمل و نقل عمومی
  • دلایل دیگر

اگر شما یا یکی از اعضای خانوادتان به خاطر بیماری و مشکلاتی در حرکت اندام های بدن و گرفتگی در عضلات بدن خود داشته باشید، احتمالا استفاده از خدمات فیزیوتراپی برای شما مفید خواهد بود. فیزیوتراپیست در این زمان بر روی برگشت حرکات اندامهای بدن و یا کاهش درد شما تمرکز می کند.

در انتخاب فیزیوتراپی در منزل به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

برای انتخاب یک فیزیوتراپیست خوب در قم باید چند نکته را رعایت کنید.

۱- اطمینان از تخصص فرد مربوطه برای کار در منزل

قبل از هر چیزی می بایست فردی که بعنوان فیزیوتراپیست به شما معرفی می شود حتما فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی باشد. بنابراین در همان ابتدا از او بخواهید که کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی را به شما نشان دهد. متاسفانه مشاهده شده که در برخی از مراکز به جای فیزیوتراپیست، تکنسین یا پرستار را معرفی می کنند که این کار تخلف است.

ارجاع کارآموز، تکنسین و … به منزل شما برای انجام فیزیوتراپی علاوه بر اینکه به درمان بیمار شما کمکی نمی کند، حتی ممکن است به دلیل آشنا نبودن فرد با آناتومی بدن، صدمات شدید و جبران ناپذیری به بیمار وارد کند.

۲- اطمینان از تجربه و تخصص

فیزیوتراپی در خانه در حیطه شهر قم می بایست توسط فیزیوتراپیست با تجربه و با علم بروز انجام شود. مرکز فیزیوتراپی در منزل توانا دارای کادری متخصص ( خانم و آقا که در حیطه تخصص های مختلف ) هستند. که پس از تماس با دفتر پذیرش بر اساس مشکل شما آن درمانگر را به منزل شما می فرستد و در هر زمان شما می توانید در صورت عدم تمایل یک فیزیوتراپیست دیگر را ویزیت کنید. همچنین شما می توانید به انتخاب خود فیزیوتراپی در منزل قم را توسط خانم یا آقا انجام بدهید.

چه اختلالاتی نیاز به فیزیوتراپی دارند؟

هزینه فیزیوتراپی در منزل در قم چقدر است؟

قیمت جلسات فیزیوتراپی در منزل توسط فیزیوتراپیست بر اساس نوع مشکل، شدت مشکل، اندام های درگیر، آدرس منزل و… مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه جلسات با مرکز معتبر توانا تماس بگیرید.

در این برگه یک مرکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی در منزل قم را برای شما آورده ایم. شما می توانید به راحتی با تماس با دفتر پذیرش این مرکز و توضیح درباره اختلال خود، متناسب با مشکلتان از این خدمات استفاده کنید.

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی کشور
قم

پاسخ به سوالات رایج شما

فیزیوتراپی در منزل چیست ؟

فیزیوتراپی در منزل ، برای افرادی مناسب است که قادر به حضور در کلینیک نیستند. بنابراین باید از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند.

فیزیوتراپی در منزل بهتر است یا فیزیوتراپی در کلینیک ؟

در بسیاری از موارد خدماتی که شما در کلینیک دریافت می کنید را نیز می تواند به همان کیفیت در خانه دریافت کنید. هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل بیشتر است. بنابراین اگر شما در رفت آمد به کلینیک محدودیت یا مشکلی ندارید می توانید این خدمات را در کلینیک دریافت کنید.

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در منزل قم چقدر است ؟

هزینه ها متغیر است. به آدرس و شدت بیماری فرد و خدماتی که نیاز دارد بستگی دارد. بهتر است برای استعلام دقیق قیمت تماس بگیرید.