لیست کلینیک های فیزیوتراپی شمس آباد | آدرس و شماره تلفن

در ادامه معرفی مطب های فیزیوتراپی شرق تهران ، در این نوشته لیست مراکز فیزیوتراپی شمس آباد را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. لیستی از بهترین کلینیک ها ، مطب ها و درمانگاههای فیزیوتراپی در محدوده شمس اباد که همگی دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

مراکز فیزیوتراپی شمس آباد تهران :

profile-pic
تهران  /  شمس اباد_ميدان بهشتي_خيابان ابوالحسني_بلاك١٨واحد٧
همه روزه صبح وعصر به غيرازجمعه ها

در بالا لیستی از کلینیک های فیزیوتراپی شمس اباد به همراه شماره تلفن و آدرس انها را آورده ایم. اگر فیزیوتراپیست شاغل در این محدوده هستید و مشخصات خود را در این لیست مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید.

مراکز فیزیوتراپی شمس آباد تهران

بهترین فیزیوتراپی در شمس آباد تهران

بسیاری از کاربران در اینترنت به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمس آباد هستند. البته قاعدتا هر کلینیک و مرکزی خوب را فیزیوتراپ خوب در این محدوده را معرفی می کند. انتخاب بهترین کلینیک یا درمانگاه نمی توان به براحتی به یک فیزیوتراپیست نسبت داد.

البته با شناخت ویژگی کلینیک های فیزیوتراپی خوب می توان براحتی فیزیوتراپیست خوب را شناخت.

از نظر سایت سلام درمانگر بهترین مرکز فیزیوتراپی در شمس اباد ، مرکزی است که دارای ویژگی های زیر باشد.

  • تجهیزات به روز
  • دانش به روز درمانگر
  • رضایت بالای مراجعان

درباره شمس آباد تهران

شمس‌ آباد در شمال شرقی شهر تهران و در ناحیه ۲ در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله طی تقسیمات شهرداری و شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۷ از شمال به بزرگراه شهید زین الدین، از جنوب به بزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه امام علی و از سمت غرب به خیابان استاد حسن بنا ختم می‌شود.

ما همچنین لیست کلینیک های فیزیوتراپی سراسر تهران را گرد آوری کرده ایم که می توانید با گلیک بر روی لینک آن ها را مشاهده نمایید.

برخی از منابع استفاده شده :

سازمان نظام پزشکی