مراکز فیزیوتراپی در منزل مشهد

رفت و آمد به کلینیک فیریوتراپی برای همه ما ممکن نیست. بنابراین شاید استفاده از گزینه هوم ویزیت گزینه بهتری برای ما باشد. اما برای انتخاب فیزیوتراپی در منزل در مشهد مهمه که مطمعن بشیم که فردی که به خانه ما می آید حتما دارای مدرک تخصصی فیزیوتراپی باشد. به همین جهت تصمیم گرفتیم لیستی معتبر این افراد را برای شما جمع آوری کنیم.

متخصص های فیزیوتراپی در منزل مشهد :

profile-pic
مشهد  /  محدوده ی کوه سنگی و احمد آباد و آزاد شهر و مناطقی دیگر بررسی می شود
فیزیوتراپیست ملایجردی هستم دارای چندین سال سابقه کار هوم ویزیت/ مطب،بیمارستان موارد ذیل انجام ...
profile-pic
مشهد  /  قاسم آباد ، نبش امامیه ۱۶ ، فیزیوتراپی ولی عصر ( عج ) ساعات فعالیت مرکز ۱۶ الی ۲۰ عصر ها نوبت دهی حضوری فقط با نوبت قبلی می باشد ، برای دریافت نوبت و مشاوره لطفا با شماره تماس ارائه شده تماس حاصل فرمایید .
مشاوره ، ارزیابی و درمان در بیماری های اسکلتی ، عضلانی و عصبی طراحی تمرینات پیشگیرانه از بروز ...
profile-pic
مشهد  /  حاشیه بلوار صارمی / بین صارمی 28 و تقاطع هاشمیه / پلاک 8
كلينيك تخصصى فيزيوتراپي در آسيبهاي ورزشي- شكستگيها- ارتوپدى- مغز و اعصاب- ديسك كمر و گردن و... مجهز...

توجه : اگر فیزیوتراپیست در خانه مشهد هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید، با کلیک بر لینک ثبت مشخصات مطب یا خدمت، اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید.

فیزیوتراپی در منزل مشهد

ملاک های انتخاب بهترین فیزیوتراپی در منزل مشهد

برای انتخاب یک فیزیوتراپیست منزل مشهد توسط خانم یا آقا باید چند نکته را رعایت کنید.

اول اینکه می بایست فردی که بعنوان فیزیوتراپیست به شما معرفی می شود حتما فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی باشد. متاسفانه مشاهده شده که برخی از افراد غیر متخصص خود را بعنوان فیزیوتراپیست معرفی می کنند. برای اطمینان از این موضوع در همان ابتدا از او بخواهید که کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی را به شما نشان دهد. متاسفانه مشاهده شده که در برخی از مراکز به جای فیزیوتراپیست، تکنسین یا پرستار را معرفی می کنند که این کار تخلف است.

دوم این که فیزیوتراپی در خانه در حیطه شهر مشهد باید توسط فیزیوتراپیست با تجربه و با علم بروز انجام شود. از طریق لیست فوق می توانید فیزیوتراپیست خانم در منزل مشهد ، یا آقا را انتخاب کنید.

فیزیوتراپی در خانه برای چه اختلالاتی کاربرد دارد؟

تمامی خدماتی که شما در فیزیوتراپی نیاز دارید می توانید از طریق فیزیوتراپی( هوم ویزیت مشهد ) آن ها را دریافت نمایید.

  • فیزیوتراپی در سکته مغزی
  • MS
  • پارکینسون
  • بیماران ارتوپدی نورولوژی
  • شکستگی تعویض مفصل
  • سکته مغزی
  • بی حرکتی راه رفتن ..

هزینه فیزیوتراپی در منزل مشهد :

هیچکس دوست ندارد برای انجام هر خدمتی هزینه بالایی پرداخت کند. تعرفه جلسات فیزیوتراپی در منزل بر اساس شدت آسیب بیماری، اندام های درگیر، آدرس منزل و … ممکن است متفاوت باشد. معمولا هزینه دقیق جلسات پس از جلسه اول و ویزیت بیمار توسط فیزیوتراپیست مشخص خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه فیزیوتراپی در منزل مشهد با کلینیک معتبر توانا تماس بگیرید.

ما سعی کردیم در این برگه مراکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی در منزل مشهد را برای شما معرفی کنیم شما می توانید براحتی با تماس با مرکز توانا و توضیح درباره اختلال خود متناسب با مشکل خود از این خدمات استفاده نمایید.

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی
مشهد