مراکز ارتوپدی فنی یاسوج | لیست کلینیک های ارتز و پروتز

مراکز ارتوپدی فنی یاسوج و یا ارتز و پروتز را برای شما مخاطب عزیز سایت سلام درمانگر گردآوری کرده ایم. اگر بدنبال مراکز معتبر ساخت پروتز پا، مراکز ساخت پروتز دست و اعضای مصنوعی هستید از این لیست استفاده کنید.

طراحی و فروش پروتز در یاسوج

 مراکز ارتوپدی فنی یاسوج

profile-pic
یاسوج  /  یاسوج_خیابان بیمارستان شهیدبهشتی_کوچه داروخانه دکتر بهور_ساختمان ازمایشگاه پاستور_طبقه اول  /  09177442182  /  09177442182
ساخت انواع دست و پاهای مصنوعی(پروتز) ۱-دست مصنوعی،انواع انگشتان دست(زیبایی)،مچ دست،زیر ارنج،بالای ا...
profile-pic
یاسوج  /  یاسوج- کوچه روبروی کلینیک شهید مفتح_ فرعی اول(معلم یک) سمت راست. جنب سونوگرافی بهشتی. ارتوپدی فنی توانگستر(رهیده)  /  ۰۷۴۳۳۲۲۱۲۵۱  /  ۰۹۱۷۱۴۶۷۰۰۰
کلینیک تخصصی ساخت انواع آتل و بریس و کفش و کفی و اندامهای مصنوعی پیشرفته، با متدهای روز و با بیش از...

مرکز ارتوپدفنی تندیس دنا

آدرس:
یاسوج- خیابان جوانمردان شرقی‬‎
تلفن پذیرش:
07433347427

توجه: اگر شما دارای کلینیک ارتوپد فنی در یاسوج هستید و نام خود را در لیست بالا نمی بینید، از طریق لینک ثبت مشخصات کلینیک می توانید مشخصات خود را در سامانه ثبت کنید. پس از اعتبارسنجی اطلاعات شما در لیست مراکز ارتوپدی فنی یاسوج نمایش داده می شود.

ارتز و پروتز  و ارتوپد فنی یاسوج

 بهترین کلینیک ارتوپدی فنی در یاسوج چه مرکزی است ؟

از نظر ما بهترین مرکز ارتوپد فنی و یا فنی ارتوپدی در یاسوج کلینیکی است که توسط متخصص ارتز و پروتز مدیریت می شود و دارای تجهیزات به روز و تجربیات بالا باشد. مهندس ارتوپد فنی در یاسوج می بایست عضو سازمان نظام پزشکی باشد و دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد. پس از آن می تواند اقدام به تاسیس مرکز ارتوپد فنی و ساخت پروتز پا و دست و کفش طبی نماید.

در صورت نیاز به کلینیک های کاردرمانی در یاسوج روی لینک کلیک کنید.

در این برگه لیست مراکز ارتوپدی فنی یاسوج را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز ساخت ارتز و پروتز در شهرهای دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
مراکز ارتوپدی فنی کشور

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی
یاسوج