مراکز فیزیوتراپی ایلام | لیستی از آدرس و شماره تماس کلینیک های فیزیوتراپی

در اینجا لیست مراکز فیزیوتراپی ایلام و استان را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گرد آورده ایم. نام دکتر و متخصص به همراه بیمه های طرف قرار داد و خدمات تخصصی هر کدام ذکر شده است. اگر بدنبال فیزیوتراپی خوب در ایلام هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

متخصص فیزیوتراپی در ایلام

فیزیوتراپی و آبدرمانی تسکین

فیزیوتراپیست: مهتاب ولدبیگی
خدمات:
فیزیوتراپی تخصصی، لیزردرمانی، سی پی ام درمانی، مگنت تراپی، آر اف درمانی، آکوپانچر، طب سوزنی و …
آبدرمانی تخصصی( تردمیل در آب، دوچرخه در آب، اولپتیکال و …)
طرف قرارداد: نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، سلامت، دانا، آتیه سازان حافظ، بانکها
آدرس:
ایلام، خیابان 24 متری ولیعصر، 200 متر پایین تر از چهارراه مقاومت
تلفن پذیرش:
09902742073

سایر مراکز فیزیوتراپی ایلام :

profile-pic
آبدانان   /  خیابان پانزده خرداد جنوبی کوچه شهید خیری بالاتر از فروشگاه پدیده   /  ۰۸۴۳۳۶۲۸۵۸۶
--

توجه : اگر شما متخصص فیزیوتراپی در ایلام هستید و اسم خود را در این لیست مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید و اطلاعات خود را ثبت نمایید. پس از اعتبار سنجی و تایید اطلاعات شما در لیست مراکز فیزیوتراپی ایلام نمایش داده می شود.

لیست مراکز فیزیوتراپی ایلام

بهترین مرکز فیزیوتراپی ایلام کدام است؟

بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز فیزیوتراپی در ایلام هستند، وب سایت سلام درمانگر هیچگاه نمی تواند ادعا کند که کدام یک از این مراکز بهترین است. از نظر ما مرکزی بهترین است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • توسط فیزیوتراپیست مجرب و با سطح علمی بالا مدیریت شود.
  • مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های فیزیوتراپی باشد.
  • به صورت تخصصی فعالیت کند.
  • صبورانه به سوالات مراجعان پاسخ دهد.
  • مراجعان رضایت بالایی از کار آن ها داشته باشند.
  • و …

در صورت نیاز به هرکدام از مراکز توانبخشی زیر بر روی لینک مربوط به آن کلیک کنید :
مراکز کاردرمانی ایلام
مراکز گفتار درمانی ایلام
مراکز ارتوپدی فنی ایلام

تعداد جلسات فیزیوتراپی چگونه مشخص می شود؟

بر اساس نوع مشکل، شدت آن و عوارض تعداد جلساتی که فرد نیاز به فیزیوتراپی دارد، متفاوت است. بعضی از افراد تنها با چند جلسه انجام فیزیوتراپی بهبود می یابند ولی بعضی افراد ممکن است جلسات آن ها ماه ها طول بکشد.

مراکز فیزیوتراپی چه خدماتی ارائه می دهند ؟

فیزیوتراپی در ایلام به افرادی که بدلیل زخم، بیماری و یا معلولیت محدودیت ها و دردهایی دارند، از طریق حرکات، ورزش ها و توصیه ها و آموزش ها کمک می کند. و در اصل شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.

فیزیوتراپیست خوب در شهر ایلام خدماتی مختلف را به بیماران نیازمند ارائه می دهد. از جمله فیزیوتراپی گردن، شانه، لگن، دست، پا، سوختگی و.. که همه این موارد غالبا بدون عوارض و تاثیر همیشگی دارند.

کلینیکهای فیزیوتراپی ایلام با مدیریت فیزیوتراپیست خوب اقدام به پذیرش بیماریها و اختلالاتی نظیر:  آرتروز مفاصل، تاندونیت، فیزیوتراپی دیسک کمر بورسیت، نقاط ماشه ای یا تریگر پوینت، محدودیت های حرکتی، آرنج تنیس بازان،سندروم تونل کارپال، سندروم تونل گایان، مشکلات دیسکهای بین مهره ای، تنگی کانال، لیز خوردگی مهره، مشکلات مفصل ساکروایلیاک، در رفتگی شانه، ثباتی های مفصلی، ضایعات پرتابی و… می کنند.

در این برگه لیست مراکز فیزیوتراپی ایلام را برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز فیزیوتراپی در سایر شهرها روی لینک زیر کلیک کنید:
مراکز فیزیوتراپی سراسر کشور

برخی از منابع :

سازمان نظام پزشکی ایران
ایلام