مراکز مشاوره نازی آباد | لیستی از بهترین روانشناسان در زمینه های مختلف

در ادامه معرفی مراکز مشاوره جنوب تهران، در این نوشته لیست مراکز مشاوره در محدوده نازی آباد تهران را برای شما آورده ایم. در پایین لیستی از بهترین مراکز که در زمینه های مختلف مشاوره و روانشناسی فعالیت دارند را به همراه آدرس و شماره تماس مشاهده می کنید.

مرکز مشاوره کارن

روانشناس: کبری ملکی، فاطمه حیدری
آدرس:
صد متر بالاتر از مترو علی آباد، نبش خیابان بهشتی، پلاک1، طبقه دوم
تلفن پذیرش:
09217697225
02155337948

سایر مراکز مشاوره نازی آباد:

profile-pic
تهران  /  نازی آباد، خ اکبر مشهدی، نرسیده به چهارراه سامانی جنب داروخانه ایده ساختمان پزشکان ایده طبقه پنج
کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان و بزرگسال در زمینه های ازدواج، طلاق، خیانت، افسردگی، و...

اگر نام کلینیک خود را در لیست مراکز مشاوره نازی آباد که در بالا برای شما آورده ایم مشاهده نمی کنید، بر روی ثبت اطلاعات کلینیک کلیک کنید تا پس از اعتبارسنجی اطلاعات مرکز شما نشان داده شود.

مراکز مشاوره نازی آباد

[ مطلب پیشنهادی : درمان سریع بی خوابی با چند راهکار ساده ]

بهترین مراکز مشاوره نازی آباد:

از نظر مجله توانبخشی و روانشناسی سلام درمانگر مرکز مشاوره معتبر در محدوده نازی آباد مرکزی است که دارای تجربه کاری در زمینه های مختلف مشاوره و روانشناسی از جمله کودک، نوجوان، طلاق، ازدواج، اعتیاد و … باشد و همچنین از روش های به روز برای مشاوره به افراد استفاده کند.

چرا روانشناسی و مشاوره برای نوجوانان لازم است؟

دوران نوجوانی، دوران تغییرات جسمانی و روانی کوچک و بزرگ است و نوجوانان در این مرحله از زندگی چالش های گسترده ای را تجربه می کنند. به همین دلیل نحوه برخورد خانواده با فرزندان خود در این دوران و انتخاب روش تربیتی که برای آن ها به کار می برند از اهمیت بالایی برخوردار است. خانواده با شناخت عواطف و احساسات فرزندان خود در دوران نوجوانی می تواند ارتیاط سازنده و مناسب با آن ها برقرار کند و از به وجود آمدن تنش جلوگیری کند.

بسیاری از خانواده ها به دلیل عدم شناخت کافی از رفتار و روحیات نوجوانان در این دوران در برخورد با فرزندان خود دچار مشکلاتی می شوند. به همین جهت مشاوره روانشناسی در نوجوانان به والدین کمک می کند تا با آگاهی و شناخت از مشکلات و تغییرات دوران نوجوانی در برقراری ارتباط با فرزندان خود و روبه شدن با چالش های این دوران بهترین تصمیم را بگیرند. در صورت نیاز به مراکز مشاوره نازی آباد می توانید از کلینیک هایی که در این برگه برای شما آورده ایم استفاده کنید.

برخی از منابع:

نازی آباد ویکی پدیا