مراکز گفتار درمانی جوانرود | کلینیک های و مطب های گفتاردرمانی جوانرود

در پایین لیستی از مراکز گفتار درمانی جوانرود را مشاهده می کنید. این لیست از بهترین مراکز گفتار درمانی جوانرود دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی است. اگر به دنبال ، گفتار درمان خوب در جوانرود هستید از لیست پیشنهاد ما و یا لیست زیر استفاده کنید.

گفتاردرمانی ماریه قادری

آسیب شناس گفتار و زبان : ماریه قادری
خدمات
:
درمان و ارزیابی اختلالات گفتار و زبان
آدرس :
جوانرود ، خیابان طالقانی ، بالاتر از بانک ملی ، شعبه طالقانی
تلفن پذیرش :
09189362978


سایر مراکز گفتاردرمانی جوانرود :

profile-pic
جوانرود  /  خیابان حمزه ،بالاتر از بانک ملی شعبه ی طالقانی،روبروی درمانگاه خورشید ،طبقه ی بالای مطب مولود حسینی
ارزیابی و درمان و مشاوره اختلالات گفتار و زبان و صدا و بلع در کودکان و بزرگسالان...

درباره گفتاردرمانی جوانرود چه می دانید؟

مراکز گفتار درمانی جوانرود همانند تمامی مراکز گفتاردرمانی توسط آسیب شناس گفتار و زبان ( گفتار درمانگر) مدیریت می شود . آسیب شناسان گفتار و زبان (گفتار درمانگر ) ، با مدرک لیسانس از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل می شوند.  همانند دیگر رشته های حوزه توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی و..) این افراد در صورت داشتن ۵ سال سابقه کار،  می توانند در جوانرود مطب گفتار درمانی تاسیس کنند. امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری برای فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد.

بهترین مرکز گفتار درمانی در جوانرود چه مرکزی است ؟

از نظر سلام درمانگر (( گفتار درمان خوب در جوانرود)) و یا (( بهترین مرکز گفتار درمانی جوانرود))  مرکزی است که توسط آسیب شناس گفتار و زبان ( گفتار درمانگر ) اداره شود و مراجعان آن همگی از کیفیت کار آنها راضی باشند.  شما می توانید بهترین مراکز گفتار درمانی جوانرود و گفتار درمان خوب در جوانرود را از طریق لیست بالا جستجو کنید.

تصویر

گفتار درمان خوب در جوانرود چه خدماتی ارائه می دهد ؟

گفتار درمان خوب به پذیرش و ارزیابی و درمان  اختلالات نظیر: لکنت زبان در کودکان ، لکنت زبان در بزرگسالان ، مشکل تلفظ حروف ، دیر حرف زدن کودکان ، گفتار تودماغی ، گرفتگی صدا و مشلات صدا ، از دست دادن گفتار پس از سکته مغزی ( آفازی ) در کودکان و بزرگسالان عادی و یا کودکان و بزرگسالان دارای اتیسم ، بیش فعالی ، فلج مغزی ، عقب ماندگی ذهنی ، سندروم داون ، کم شنوایی ، کاشت حلزون و.. می پردازد.

متخصص گفتار درمانی خوب در جوانرود چه کسی است؟

منظور از گفتار درمان خوب جوانرود ، آسیب شناس گفتار و زبانی است که علاوه بر تجربه کافی ، مطلعمراکز گفتاردرمانی جوانرود | آدرس و شماره تلفن کلینیک های معتبر