نمایش جزئیات مطب درمانگر :

بستن
تهران
پاسداران، خیابان پایدار فرد، بین گلستان سوم و چهارم، پلاک ۵۳، طبقه ۵، واحد ۲۲
02122583601

دکتر هلاکو محسنی فر، با بیش از 20 سال سابقه درمان فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای مختلف و به طور فوق تخصصی، آسیبهای ستون فقرات، سابقه درخشانی در این زمینه داشته و از سراسر ایران، مراجعه کننده دارند.

ایشان علاوه بر درمان تخصصی و فوق تخصصی آسیبها با چاپ مقالات و ارائه سخنرانی در مجامع بین المللی و معتبر، همواره دانش و .تخصص خود را به روز نگاه داشته و با سایر متخصصان نیز به اشتراک میگذارند.

دکتر محسنی فر دارای تخصص در درمان تمام آسیبهای ارتوپدی اعم از شانه یخ زده، پارگی و یا کشیدگی تاندون های شانه، آسیب رباط و منیسک زانو، پیچ خوردگیهای مچ پا، آسیبهای ورزشی و … هستند و آسیبهای ستون فقرات را به صورت فوق تخصصی تحت درمان قرار میدهند، آسیبهایی مانند اسکولیوزیس، انحرافهای ستون فقرات، مشکلات دیسک مهره ای، سیاتیک و …

مطب خصوصی
فیزیوتراپیست

اگر این اطلاعات مربوط به شما است و قصد ویرایش این اطلاعات را دارید به پنل کاربری خود وارد شوید ( ورود به پنل کاربری متخصصان ) در آنجا اطلاعات خود را ویرایش کنید.

سایر کلینیک ها و یا متخصصان مشابه :

برای دسترسی به لیست مراکز گفتاردرمانی ، فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، بینایی سنجی ( اپتومتری ) ، ارتز و پروتز و مشاوره و روانشناسی به تفکیک شهر می توانید از لینک های زیر در پایین برگه استفاده کنید.