نمایش جزئیات مطب درمانگر :

بستن
مشهد
مشهد: چهارراه آزادشهر، بین معلم ۸ و ۱۰، برج آبشار، طبقه ۶ واحد ۶۰۳
۰۵۱۳۶۰۱۷۱۹۳

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیب دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد. این مرکز با همکاری جمعی از اساتید و متخصصان روانشناسی و مشاوره، با هدف ارایه خدمات روانشناسی و مشاوره در زمینه­ مشکلات روانشناختی، مشکلات تحصیلی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر، مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان، مسایل زناشویی و خانوادگی، ارایه­ مشاوره پیش از ازدواج، انجام ارزیابی های روانشناختی مانند اجرای آزمون های هوش و شخصیت، آموزش مهارت­های زندگی به افراد مختلف جامعه به منظور ارتقای کیفیت زندگی و پیشگیری از مشکلات روانشناختی و اجتماعی تشکیل شده است. در کنار آن مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیب در جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان روانشناسی و مشاوره و سایر رشته های مرتبط با روانشناسی و مشاوره نیز تا کنون کوشا بوده است. امید است که بتوانیم در این مرکز با بهره گیری از متخصصان توانا و با سابقه گامی در جهت درمان و راهنمایی مشکلات افراد جامعه برداشته باشیم. 

روانشناس
کودک, خانواده, طلاق, روان درمانی

اگر این اطلاعات مربوط به شما است و قصد ویرایش این اطلاعات را دارید به پنل کاربری خود وارد شوید ( ورود به پنل کاربری متخصصان ) در آنجا اطلاعات خود را ویرایش کنید.

سایر کلینیک ها و یا متخصصان مشابه :

برای دسترسی به لیست مراکز گفتاردرمانی ، فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، بینایی سنجی ( اپتومتری ) ، ارتز و پروتز و مشاوره و روانشناسی به تفکیک شهر می توانید از لینک های زیر در پایین برگه استفاده کنید.