نمایش جزئیات مطب درمانگر :

بستن
تبریز
تبریز-چایکنار-بیلانکوه غربی-جنب کوچه نسترن-پلاک ۱۰- مرکز ترنم
۰۴۱۳۶۵۵۷۰۱۱

خدمات درمانی مرکز:

نوزادنی با تشخیص انواع سندرم ها و بیمارها و اختلالات همچون فلج مغزی، سی پی، اختلالات رشد، اختلالات طیف اوتیسم (اتیسم)، اختلالات ارتباطی، گفتار و زبان سالمندی، بیش فعالی، اختلالات توجه و تمرکز، مشکلات حنجره وصدا، کم شنوایی و ناشنوایی، مشکلات تغذیه ای، پردازش حسی و پردازش حس شنیداری، اختلالات جویدن و بلع، تاخیر در رشد گفتار و زبان، ناروانی گفتار، لکنت، اختلالات تولید صداها و تلفظ، کم توانی ذهنی و ناتوانی ذهنی، شکاف لب و کام، اختلالات و مشکلات یادگیری، دیسلکسیا اختلال خواندن، دیسگرافیا اختلال نوشتن، دیسکلکولیا اختلال ریاضی، بیماریهای التهابی سیستم عصبی مرکزی (مننژیت- انسفالیت -آبسه مغز)، اختلالات متابولیک و امراض یا تصادفاتی که نیاز به مداخله در طول پروسه بهبودی دارند.

خدمات آموزشی:

یادگیری، یکی از مهمترین مولفه های انسان بودن است و همواره مراجعین ما با چالش های ذهنی و جسمی در سطوح مختلفی درگیرند که ممکن است نحوه آموزش آن ها با دیگر کودکان یکسان نباشد، هر کودک خاص است پس روش و فرایند آموزشی خاص خود را می طلبد.

بازی:

برنامه های آموزشی و توانبخشی ما بازی های بسیاری را در حیطه های مختلف درمانی طراحی می کند تا کودکان را با درگیر کردن در یادگیری، تمرین و بازی کردن بسمت مرحله بالاتر سوق دهند.

مراحل رشد و تکامل کودک:

برنامه های توانبخشی و آموزشی کودکان می تواند یک پروسه طولانی مدت – اغلب 2 تا 10 ساله باشد که به آن ها می آموزد که چگونه حرکت کنند، راه بروند، ارتباط برقرار کنند، بازی کنند، برای مدرسه آماده شوند، یا در طول تحصیل نیازهای یادگیری آن ها را پوشش دهد.
متخصصینی که در این مرکز فعالیت دارند شامل روانپزشک کودکان، کاردرمانی در حیطه های مختلف، گفتاردرمانی، روانشناسی، رفتاردرمانی، بازی درمانی، اساتید مجرب آموزشی و نیازهای ویژه یادگیری می باشند.

ویزیت در منزل
کار درمانگر

اگر این اطلاعات مربوط به شما است و قصد ویرایش این اطلاعات را دارید به پنل کاربری خود وارد شوید ( ورود به پنل کاربری متخصصان ) در آنجا اطلاعات خود را ویرایش کنید.

سایر کلینیک ها و یا متخصصان مشابه :

برای دسترسی به لیست مراکز گفتاردرمانی ، فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، بینایی سنجی ( اپتومتری ) ، ارتز و پروتز و مشاوره و روانشناسی به تفکیک شهر می توانید از لینک های زیر در پایین برگه استفاده کنید.