مراکز شنوایی سنجی رشت | سنجش نوزادان، اطفال و بزرگسالان

لیست بهترین مراکز شنوایی سنجی رشت را مشاهده می کنید. نام دکتر به همراه خدمات تخصصی کلینیک شنوایی او ( سنجش شنوایی ، نوار گوش ، غربالگری ، تست abr ) ذکر شده است.

شنوایی سنجی و نوار گوش در رشت

مراکز شنوایی سنجی رشت:

---

اگر شما متخصص شنوایی سنجی در رشت هستید و اسم و آدرس خود را در لیست بالا نمی بینید، بر روی ثبت مشخصات مطب کلیک کنید و اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنید.

شنوایی سنجی رشت

بهترین مرکز شنوایی سنجی در رشت چه مرکزی است؟

وب سایت سلام درمانگر هیچگاه نمی تواند ادعا کند که کدام یک از این مراکز بهترین است. از نظر ما بهترین مرکز شنوایی سنجی در رشت، مرکزی است که با مدیریت ادیولوژیست اداره شود، خدمات کامل و تست های کامل را ارائه بدهد و مراجعان از خدمات این مرکز رضایت کافی داشته باشند. ما تلاش کردیم بهترین مراکز سنجش شنوایی نوزادان را نیز در لیست بالا گرد آوریم.

توجه: وب سایت سلام درمانگر علاوه بر لیست مراکز شنوایی سنجی،  لیست مراکز گفتاردرمانی را برای شما مخاطب عزیز گردآوری کرده است که برای مشاهده آن می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
متخصص گفتار درمانی رشت

در این برگه لیست مراکز شنوایی سنجی رشت و استان گیلان را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز شنوایی سنجی در شهرهای دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
متخصص شنوایی سنجی

برخی از منابع :

سازمان نظام پزشکی ایران
انجمن علمی شنوایی شناسی ایران
رشت