مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا

مراجعان زیادی هستند که قادر به رفت و آمد و حضور در کلینیک ها نیستند. بهترین گزینه برای این مراجعان استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل است. در این حالت دغدغه خانواده ها اطمینان از تخصص و تجربه فیزیوتراپیست می باشد. فیزیوتراپی یک علم تخصصی است که می بایست توسط فارغ التحصیل این رشته انجام شود. به دلیل اهمیت این موضوع مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا جمعی از متخصصین رشته فیزیوتراپی را به کار گرفته است. درمانگران مشغول به کار در این مرکز هر کدام به صورت تخصصی بر روی یک حیطه ( فیزیوتراپی گردن، کمر، سکته مغزی، سوختگی، زانو و … ) فعالیت دارند.

هر بیمار پس از تماس با مرکز فیزیوتراپی در منزل پایا به فیزیوتراپیست متخصص آن مشکل ارجاع داده می شود. جهت اطمینان خانواده بیمار از تخصص و تجربه فیزیوتراپیست، کارت نظام پزشکی درمانگر در جلسه اول به خانواده بیمار ارائه می شود. در طول دوره درمان دفتر مرکز در ارتباط با خانواده بیماراست و پذیرای انتقادات و پیشنهادات خواهد بود.

مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا

این مرکز تخصصی مجهز به تجهیزات لیزر پرتوان، الکتروتراپی، مکانوتراپی به روز، طب سوزنی و … می باشد.

خدمات ارائه شده در این مرکز تخصصی:

در مرکز فیزیوتراپی در منزل پایا درمانگران در موارد زیر در جهت بهبود مراجعان فعالیت دارند:

  • افراد آسیب دیده و ناتوان
  • بیماری های عصبی مانند پارکینسون، ام اس
  • فلج مغزی، گردن درد
  • انواع کمردردها
  • شکستگی استخوان ها
  • توانبخشی بعد از تصادف و جراحی
  • بهبود توانایی حرکتی افراد
  • و …

اطلاعات تماس:

09927739550

مرکز تخصصی پایا، خدمات فیزیوتراپی در منزل را به شکل مقرون به صرفه ای توسط فیزیوتراپیست های آقا و خانم ارائه می دهد تا با مراقبت شخصی مناسب تر و مدیریت زمان بهتر روند بهبودی بیمار سریعتر طی شود.

مناطق تحت پوشش مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا:

معالی آباد، منصورآباد، مهدی آباد، نصرآباد، وزیرآباد، شهرک گلستان، گلشن، قلعه نو، قصردشت، دروازه اصفهان، دوکوهک، دهکده سلامی، سرباغ، سردزک، شاهیجان، شهرک استقلال، شهرک شهیدبهشتی، شهرک گلدشت حافظ، عفیف آباد، فرهنگ شهر، حسین آباد، جوادیه، ترکان، احمدآباد، ابیوردی و …

تصاویر:

مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا
مرکز تخصصی فیزیوتراپی در منزل پایا تصویر