فیزیوتراپی و آب درمانی درمانگاه حکیم | آدرس و شماره تماس

بخش فیزیوتراپی وآب درمانی با مدیریت فیزیوتراپیست آقای صالحی و سرکار خانم صدق، این بخش با دارا بودن فضایی استاندارد ومناسب برای درمان بیماران و با توجه به دراختیار داشتن دستگاه های پیشرفته فیزیوتراپی (لیزر, مگنت و….)، ورزش درمانی و فیزیوتراپیست های متخصص و مجرب پذیرای بیماران محترم می باشد.

خدمات ارائه شده در فیزیوتراپی و آب درمانی درمانگاه حکیم :

عضلانی واسکلتی : فیزیوتراپی گردن درد ،کمر درد ، آرتروز زانو، دیسک ستون فقرات، کشیدگی های رباط و تاندون، خشکی شانه و…

نورولوژیک : سکته مغزی، قطع نخاع، M. S ، درگیریهای اعصاب محیطی، فلج صورت و….

آسیبهای ورزشی : رباط صلیبی ومینیسک، پیچ خوردگی ها، کشیدگی رباط و تندون، پارگی عضلات و….

رماتیسم : اختلالات کف لگن و بی اختیاری ادرار

همچنین این بخش برای بیمارانی که به دلیل وجود محدودیتها قادربه حضور در بخش فیزیوتراپی نیستند امکان ارائه خدمات درمنزل رافراهم ساخته است.

بخش آب درمانی:

آب درمانی یا هیدروتراپی (HYDROTHERAPY) اغلب ب شیوه ای ازمعالجه گفته میشود که درآن اجرای حرکات و نرمش های خاص درآب مورد نظر باشد. اساس این نوع معالجه سبک شدن بدن هنگام غوطه وری درآب است و به همین دلیل است که بیمار قادراست با صرف نیروی کمتر عضلات و اندام های خودرابه حرکت درآورد. دراین حال چون فشار بدن روی مفاصل کاهش می یابد دراجرای حرکات درد کمتری نیز احساس میشود. علاوه براین آب از چنان خاصیت نشاط انگیز و فرح بخشی برخوردار است که شوق لازم برای تمرین، تکرار و اجرای حرکات را به بیمار میبخشد. آب درمانی دردرمان بیماریهای گرفتگی عضلانی، کمردر، زانودرد و….. بسیار مؤثر است. مرکز آب درمانی درمانگاه شبانه روزی حکیم در شیراز دارای دستگاههای پیشرفته ورزش درمانی مانند تردمیل و دوچرخه درآب بوده و استخر این مجموعه مجهز به سیستم فیلتراسیون و ضدعفونی کامل (باگاز ازون و کلر) می باشد.
شایان ذکراست در طول درمان کلیه بیماران تحت نظر فیزیوتراپي می باشند.

آب درمانی و استخر فیزیوتراپی در مانگاه حکیم

علاوه بر خدمات فوق دو خدمت انحصاري استخر مادر و كودك و استخر بارداري نيز در اين مجموعه ارائه ميگردند در استخر بارداري، زير نظر كارشناسان مامايي و فيزيوتراپي حركات اب درماني جهت تسهيل فرآيند زايمان طبيعي، كاهش درد و گرفتگي عضلاني و تورم، ايجاد نشاط و انگيزه در بانوان باردار و كاهش عوارض پس از زايمان، در محيطي كاملاً استريل و استاندارد، آموزش داده ميشوند.

د ر استخر مادر و كودك، هدف افزايش شادي و سرگرمي كودك و همچنين گذران اوقاتي خوش و مفرح به همراه مادر مي باشد .براي اين منظور جهت كودكان شش ماهه تا سه ساله به همراه مادرانشان محيطي امن و استريل به همراه وسايل بازي متنوع در نظر گرفته شده تا تجربه اي منحصر به فرد و ماندگار شكل بگيرد.

استخر مادر و کودک و آب درمانی در شیراز

آدرس و شماره تماس درمانگاه حکیم :

شيراز، فرهنگشهر، نبش كوچه ١٩

شماره تماس :

تلفن مستقیم :36323611
تلفن درمانگاه:36325816
داخلی:260

ساعت کار فیزیوتراپی وآب درمانی:
صبحها ازساعت 8:30 الی12:30
عصرها ازساعت 16الی 21

تصاویری از محیط کلینیک فیزیوتراپی و آب درمانی درمانگاه حکیم :

تصویر
تصویر
تصویر

آگر به دنبال فیزیوتراپی خوب و مجهز در شیراز هستید ، می توانید از خدمات فیزیوتراپی و آب درمانی درمانگاه حکیم استفاده نمایید.