مراکز کاردرمانی بیرجند | کاردرمانی کودکان و بزرگسالان

در این برگه لیست مراکز کاردرمانی بیرجند را مشاهده می کنید. نام متخصص کار درمانی به همراه اطلاعات کلینیک بیرجند و حیطه تخصصی هرکدام مشخص شده است.

کلینیک کاردرمانی در بیرجند

کلینیک های کاردرمانی بیرجند :

profile-pic
بیرجند  /  بیرجند.رو به روی طالقانی ۱۷ ساختمان تجاری فدک طبقه ۱-  /  ۰۹۱۵۷۵۶۵۲۳۰
کلینیک کاردرمانی رویش : کاردرمانی ذهنی و جسمی اطفال
profile-pic
بیرجند   /  خیابان طالقانی _طالقانی 8_شیرین 5   /  05632226473
کاردرمانی جسمی و ذهنی
profile-pic
بیرجند  /  طالقانی 10 کلینیک توانبخشی هلال احمر  /  09360934334
کاردرمانی جسمی و ذهنی
profile-pic
بیرجند  /  خیابان طالقانی-روبروی طالقانی ۱۷-طبقه منفی یک مجتمع تجاری فدک- کلنیک کاردرمانی شفا  /  05632226473  /  09155610267
--
profile-pic
بیرجند  /  طالقانی 3، مجتمع پزشکی کیمیا  /  05632222444  /  09330983044
کاردرمانی ذهنی و جسمی

توجه : اگر متخصص کاردرمانی در بیرجند هستید و نام خود را در لیست بالا مشاهده نمی کنید، می توانید از طریق لینک ثبت مشخصات مطب، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنید تا پس از اعتبار سنجی، اطلاعات شما در این لیست نمایش داده شود.

مراکز کاردرمانی بیرجند

بهترین مرکز کاردرمانی در بیرجند

از نظر مجله توانبخشی سلام درمانگر بهترین مرکز کاردرمانی بیرجند، مرکزی است که مجهز به تجهیزات پیشرفته باشد، مراجعان از خدمات ارائه شده رضایت بالایی داشته باشند و توسط کاردرمانگر با ویژگی های زیر مدیریت شود :

  • با تجربه باشد.
  • مطلع از دانش روز باشد و در همایش ها و کارگاههای علمی شرکت فعال داشته باشد.
  • تخصصی کار کند. ( در یک یا چند حیطه به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد.)
  • صبور باشد.
  • بیمار یا اطرافیان را از روند توانبخشی مطلع سازد.
  • در صورت لزوم تمرینات کار در خانه را به مراجعه کننده بدهد.

مراکز کاردرمانی موجود در این لیست، همگی عضو سازمان نظام پزشکی کشور هستند و اقدام به ارزیابی و درمان اختلالات جسمی و ذهنی در نوزادان، کودکان و بزرگسالان در شهر بیرجند می کنند. وب سایت سلام درمانگر در خصوص کیفیت کار کلینیک ها هیچ گونه ادعایی ندارد.

معرفی کلینیک ها و متخصص های مرتبط این شهر :
متخصص گفتار درمانی بیرجند
متخصص فیزیوتراپی بیرجند
مراکز مشاوره و روانشناسی در بیرجند

معرفی رشته کاردرمانی

کاردرمانی عبارت است از استفاده درمانی از کارها و فعالیت‌های روزمره زندگی برای افراد و گروه‌ها با هدف تسهیل مشارکت آن‌ها در نقش‌های زندگی و موقعیت‌های منزل، مدرسه، محیط کار و اجتماع. هنر متخصص کاردرمانی در بیرجند این است که تکنیک های درمانی موثر را در قالب فعالیت ساده برای بیمار پیاده کند.

کاردرمانگر در نهایت از طریق این تکنیک های درمانی به توانبخشی و بهبود مشکلات جسمی، ذهنی یا روانی اجتماعی بیماران کمک می کند. جلسات کاردرمانی بصورت انفرادی و در زمانهای 30 تا 45 دقیقه ای برگزار می شود

موارد کاربرد کاردرمانی

کلینیک های کاردرمانی در شهر بیرجند در درمان بیماریها و اختلالات زیر در کودکان و بزرگسالان می تواند کمک کننده باشد.

کودکان  :
سی پی، تاًخیر حرکتی، دیر گردن  گرفتن، دیر راه رفتن و..  ، اختلال هماهنگی رشد، اختلالات و بیماريهاي عصبی– عضلانی مانند دیستروفی عضلانی، نوروپاتی، میوپاتی،دررفتگی مادرزادی لگن(CDH)، تورتیکولی، آسیب اعصاب محیطی مانند فلج ارب، نقایص لوله عصبی مانند مهره شکاف دار( اسپاینابیفیدا)، عوارض حرکتی، بیماریهاي متابولیک ، کودکان با مشکلات تعادلی وتاخیري، مشکلات قدرت و تحمل عضلانی، کودکانی که به دلیل پوسچر نامناسب یا ضعف عضلانی دچار کوتاهی شده اند، بیش فعالی و …

بزرگسالان:
سکته مغزی، پارکینسون، ام اس، ضربه مغزی، ضایعه نخاعی، آلزایمر، زوال عقل، آسیب های مفصلی، آسیب رباط ها و تاندون ها، اعتیاد، فوبیا، افسردگی و ….

در این برگه لیست مراکز کاردرمانی بیرجند و استان خراسان جنوبی را برای شما آورده ایم. در صورت نیاز به مراکز کاردرمانی در شهرهای دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:
کلینیک های کاردرمانی کشور

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی کشور
بیرجند